Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Τα μεσα και τα εξω..



Πες μου , αγαπημενε αναγνωστη τι καταλαβαινεις με τη λεξη "μεσα".

Η αληθεια ειναι οτι μπορουμε να βρουμε πολλες σημασιες.

- Τα μεσα μαζικης συγκοινωνιας.
- Τα μεσα μαζικης ενημερωσης.
- Αυτος που εχει τα μεσα παραγωγης.
- Αυτος που εχει τις ακρες παραγωγης.
- Μεσα στο σπιτι.
- "ΜΕΕΕΕΕΣΑΑΑΑΑΑ ΡΕΕΕΕΕ!"

Η πλακα ειναι οτι οταν ο θεος εδωσε αυτη τη λεξη στους ανθρωπους φροντισε να ειναι η μονη που ολα αυτα τα παραπανω νοηματα της συνδεονται σε συνδυασμους ανα τουλαχιστον δυο μεταξυ τους. Που να ξερε οτι θα γεννιονταν Πρετεντερηδες ομως..



Δε θελω να αναφερθω ακομα στα της χτεσινης μερας και στο "νοημα των ημερων" - φραση κλισε πια που συνοδευει τετοιες "επετειους". Μ'αρεσει να εξεταζω γεγονοτα με βαση τα παρελκομενα τους, τις παραπλευρες συνεπειες τους. Πειτε με ανωμαλο.

Απο καιρο λοιπον τα ΜΜΕ ειχαν αρχισει μια συστηματικη επιχειρηση εξημερωσης του πολιτη, καλλιεργωντας πραγματικα κλιμα τρομοκρατιας. Η καλλιεργια της αποδειχθηκε ιδιαιτερα προσοδοφορα κ απεδωσε καρπους στο 3μερο που μας περασε, με αποκορυφωμα τη χτεσινη ημερα που κατεβηκα στο κεντρο κατα το απογευμα να αντικρυσω σκηνικο βγαλμενο απο αλλη πολη. Κυριολεκτικα τρομαξα οταν δεν ειδα ΚΑΝΕΝΑΝ να κυκλοφορει στην Αδριανου στις 7 το βραδυ.

Τρομαξα οταν η Ερμου κι η Πανεπιστημιου μαζι φιλοξενουσαν λιγο λιγοτερο κοσμο απο οσο φιλοξενουσε την ιδια ωρα ο κεντρικος πεζοδρομοςτης συνοικιακης πολης οπου διαμενω . Τρομαξα οταν ειδα κεντρικη καφετερια της πολης να κατεβαζει ρολα στις 10 παρα το βραδυ. Τρομαξα .. αλλα οχι απο τα ΜΜΕ. Εγω τρομαξα που τρομαξατε.

Μεσα λοιπον.. και ολοι μεσα. Αντιλαμβανεστε τι εγινε; Τι μαχη κερδισανε; Πιστευετε οτι ο καναπες ειναι ασφαλεστερος ;

Ποτε θα καταλαβουμε οτι ειμαστε περισσοτεροι; Και οτι για να κερδισει μια μικρη μεριδα τους "περισσοτερους" πρεπει να τους (μας) κανει εσωστρεφεις; Καναπε με καναπε κερδιζουν αυτη τη μαχη.

Μεσα ενημερωσης, μεσα εξουσιας, μεσα καταστολης, μεσα μπαχαλακηδων. Ολα λειτουργουν αψογα αναμεταξυ τους και μας κλεινουν μεσα στα σπιτια μας , κατοικον φυλακισμενοι απο τις ιδιες μας τις επιλογες!

Ποτε θα καταλαβουμε οτι αυτο που ζουμε δεν ειναι δημοκρατια. Οσο δινουμε εμεις οι ιδιοι τετοια δυναμη στα παραπανω μεσα.

1 σχόλιο:

  1. Το αριστερό χέρι κάν'το γροθιά σαν να κρατάς ένα ποτήρι σκέψου και το δεξί χέρι με ενωμένα όλα τα δάχτυλα κάνε μια κίνηση και βάλ'το μέσα στο αριστερό-άνοιγμα πάνω της γροθιάς.

    Αυτό στη νοηματική σημαίνει το μέσα- η συμμετοχή μας σε κάτι.

    :)καλό βραδύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή