Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Και ολα πηραν το δρομο τους..





Καλημερα καλησπερα καληνυχτα..

πραγματικα αγαπητε αναγνωστη και αναγνωστρια, οχι δεν τρελαθηκα. (Τουλαχιστον οχι περισσοτερο απο οσο ηδη εχεις διαπιστωσει). Οι 3 παραπανω χαιρετισμοι ειναι σωστοι δεδομενου οτι κι εγω δεν θυμαμαι ποτε κοιμηθηκα τελευταια φορα! Το μονο που ξερω ειναι οτι ειμαι ξενυχτης και συνεχιζω σαν ξημέρης.

Εχει πλακα να διασταυρωνεσαι με 2 κοσμους οι οποιοι δεν συναντιουνται ποτε τους (τους ξενυχτηδες και τους αλλους). Ειναι σαν να αυτοαναγορευεσαι διαμεσολαβητης πχ Ρωμαιων και Γαλατων. Ποτε δεν ξερεις απο που θα φας (πρωτα) το ξυλο, εισαι τοσο χρησιμος στην κοινωνια οσο ενας κνιτης και τοσο υπαρκτος οσο οι καθαρες κουβεντες του Κωστακη.

Αλλα στην τελικη τι νοιαζει την μπλογκοσφαιρα τι ειμαι, αν τρελαθηκα (ακομα) ή οχι; Κανεναν δε νοιαζει. Κανεναν; Η' μηπως νοιαζει ενα μικρο Γαλατικο χωριο και τους κατοικους αυτου; Αυτουνους που ηρθαν στη Γη απο το Σειριο και εχασαν το διαγαλαξιακο τουριστικο πουλμαν που θα τους πηγαινε πισω; Αυτους που εμελλε το σωτηριο ετος 2012 να γινουν υπερδυναμη στη Γη κατα Λιακοπουλο, αλλα επειδη ο Θεος ηθελε να τους κλεψει τη δοξα προκυρηξε απο τωρα διαγωνισμο (σε συνεργασια με το ελληνικο δημοσιο) για τη συντελεια του κοσμου;

Ναι! Ναι αγαπημενε και αγαπημενη! Τους νοιαζει! Γιατι ο γραφων εκτος απο δεινος μπλογκερ τελεί και εκωλαπτομενος (σωστα το γραψα;) Ηλεκτρολογος Μηχανικος! Ο οποιος υποτιθεται οτι ξενυχταει για να διαβασει ΣΗΕ, μα τη γυαλιστερη καραφλα του Κλαδα! Και αν δεν κατσει να τα μαθει, αργοτερα που θα μπει στο δημοσιο της ΔΕΗ με απολυτως αδιαβλητες διαδικασιες, ζητω που καηκατε..Κυριολεκτικα

Παντως, απιστευτο το τι μπορει να επινοησει για να απασχοληθει το μυαλο του ανθρωπου οταν εχει εξεταστικη.. απο το να μαγειρεψει γεμιστα, μεχρι να γραψει σε ενα μπλογκ...

Ραντεβου ξανα την 7η Οκτωβρη, τη judgement day της σχολης μας!

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Ενα ακομα..

Το ξερω.. Κατεβασαμε ρολα.. Θα μου πεις, ρε μαστορα ολα τα blog τουτης εδω της σφαιρας το μηνα Αυγουστο πηραν αδεια , εσυ δε θα περνες; Ναι αλλα πηραν κατοπιν συνεννοησης με τα υπολοιπα αδελφά blogια, ωστε (επρεπε να) μεινουμε ανοιχτοι την ωρα που οι αλλοι καναν διακοπες.. Αμ δε..

Την εκαμαμεν κ εμεις την κοπανιτσα μας. Με την προφαση οτι και καλα κανουμε ανταποκριση για το blog (τι σοι street stories ειμαστε αλλωστε), αλλωνισαμε καμποσο κ εμεις φετος. Κ ενω σας χρωσταω και καποια μερη απο Σαντορινη, τωρα με βρισκετε να σας χρωσταω ανταποκρισεις απο την τουρνε στη Β.Ελλαδα (κυριως Θασο).. Εν καιρω αγαπητε αναγνωστη(τρια).. Οπλισου με υπομονη και μαντιλακια για τη συγκινηση, καθως εγω κ ο συνεταιρος μου μπηκαμε σε δυσκολη περιοδο.. (εξεταστικης)

Ωστοσο, οπως θα χετε καταλαβει μια ακομη ιδιοτητα τουτου εδω του blog ειναι να σας χρυσωνει το χαπ.. εεε να σας παιζει μουσικη οποτε δεν εχει τπτ να γραψ.. εεε να σας δινει μαθηματα εκλεκτικης μουσικης παιδειας..

Αυτο θα κανω κ σημερα, με την ευκαιρια που βρηκα ενα κομματι που ακουγα καιρο τωρα στο freedom 88,9 και το ψαχνα ειναι η αληθεια.. απολαυστε το.




Living- Transistor