Το σιγουρο ειναι οτι ενα πρωινο ξυπνημα παντα σου δινει την αισθηση οτι εισαι- πως ακριβως να το πω- ενεργος. Ζωντανος. Καταφερες για ακομα μια μερα να δεις τον ηλιο να ξεπροβαλει στην αρχη δειλα δειλα ακομα με την πρωινη δροσια κ οσο περναει η ωρα να γινεται ολοενα κ πιο δυνατος, ολοενα και πιο ζεστος.
Αυτη ειναι η ζωη.. μια αιωνια εναλλαγη, ενα κυριακατικο πρωινο μετα απο ενα σαββατιατικο βραδυ --ξενυχτισμενο κατα προτιμηση! Μαζι με καλη παρεα, σε ενα καλο μερος, με καλη μουσικη και μπυρα..
Κι υστερα ενα κοντρα στη ροη της λογικης (αλλα προπαντως της μπυρας του προηγουμενου βραδιου) ξυπνημα.
Δικο σας, παω για τις απαραιτητες προμηθειες σε καφε,ζαχαρη και σφολιατοειδη!! :