Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Αφιερωμενο...



Για οταν το δεις τελος παντων... :)

2 σχόλια:

  1. Καλά, μόνο ένα τραγούδι...;;;;!!!
    Σε πειράζω!!
    Ευχαριστώ λέω και ας μην είναι για μένα!!Πρώτη φορά το ακούω αυτό αν και με περιστέρια κάτι έχω ακούσει παλιά, αλλά δεν είμαι σίγουρη...

    Για το ταξίδι μου στη Μήλο έχω οργανώσει ολόκληρη συναυλία στο Ηρώδειο... με τόσα τραγούδια που έβαλα-πήγαινε, έχεις εισιτήριο από μένα!!:))

    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    *...έχω κολλήσει με τον Ψαραντώνη τελευταία...πού και να πήγαινα στην Κρήτη!!

    Χαμογελάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελα ρε Miou.. Ξερεις πως ο,τι βαζουμε στα blog μας τα μοιραζομαστε! Οποτε σε οσους αρεσει τους το αφιερωνω κ σε αυτους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή