Καλημερα καλησπερα καληνυχτα..
πραγματικα αγαπητε αναγνωστη και αναγνωστρια, οχι δεν τρελαθηκα. (Τουλαχιστον οχι περισσοτερο απο οσο ηδη εχεις διαπιστωσει). Οι 3 παραπανω χαιρετισμοι ειναι σωστοι δεδομενου οτι κι εγω δεν θυμαμαι ποτε κοιμηθηκα τελευταια φορα! Το μονο που ξερω ειναι οτι ειμαι ξενυχτης και συνεχιζω σαν ξημέρης.
Εχει πλακα να διασταυρωνεσαι με 2 κοσμους οι οποιοι δεν συναντιουνται ποτε τους (τους ξενυχτηδες και τους αλλους). Ειναι σαν να αυτοαναγορευεσαι διαμεσολαβητης πχ Ρωμαιων και Γαλατων. Ποτε δεν ξερεις απο που θα φας (πρωτα) το ξυλο, εισαι τοσο χρησιμος στην κοινωνια οσο ενας κνιτης και τοσο υπαρκτος οσο οι καθαρες κουβεντες του Κωστακη.
Αλλα στην τελικη τι νοιαζει την μπλογκοσφαιρα τι ειμαι, αν τρελαθηκα (ακομα) ή οχι; Κανεναν δε νοιαζει. Κανεναν; Η' μηπως νοιαζει ενα μικρο Γαλατικο χωριο και τους κατοικους αυτου; Αυτουνους που ηρθαν στη Γη απο το Σειριο και εχασαν το διαγαλαξιακο τουριστικο πουλμαν που θα τους πηγαινε πισω; Αυτους που εμελλε το σωτηριο ετος 2012 να γινουν υπερδυναμη στη Γη κατα Λιακοπουλο, αλλα επειδη ο Θεος ηθελε να τους κλεψει τη δοξα προκυρηξε απο τωρα διαγωνισμο (σε συνεργασια με το ελληνικο δημοσιο) για τη συντελεια του κοσμου;
Ναι! Ναι αγαπημενε και αγαπημενη! Τους νοιαζει! Γιατι ο γραφων εκτος απο δεινος μπλογκερ τελεί και εκωλαπτομενος (σωστα το γραψα;) Ηλεκτρολογος Μηχανικος! Ο οποιος υποτιθεται οτι ξενυχταει για να διαβασει ΣΗΕ, μα τη γυαλιστερη καραφλα του Κλαδα! Και αν δεν κατσει να τα μαθει, αργοτερα που θα μπει στο δημοσιο της ΔΕΗ με απολυτως αδιαβλητες διαδικασιες, ζητω που καηκατε..Κυριολεκτικα
Παντως, απιστευτο το τι μπορει να επινοησει για να απασχοληθει το μυαλο του ανθρωπου οταν εχει εξεταστικη.. απο το να μαγειρεψει γεμιστα, μεχρι να γραψει σε ενα μπλογκ...
Ραντεβου ξανα την 7η Οκτωβρη, τη judgement day της σχολης μας!
Ήρθα να σου φέρω τύχη!!!!Τελευταία έχω αρκετή και θέλω να τη δώσω και σε άλλους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό διάβασμα και θα τα πας μια χαρά!!!:))
Η λέξη γράφεται:εκκολαπτόμενος!!Με καλή διάθεση σου το λέω:)μιας και ρώτησες!!
Να είσαι καλά,να τρως καλά και θα σκίσεις στην εξεταστική!!!Χαχαχα..μην με παρεξηγήσεις έχω έμφυτη την αισιοδοξία...χαχα!!χεράκια αγκαλιές!!
*και μπράβο για τα γεμιστά...έχω να κάνω χρόνια...αν και προτιμώ την πιπεριά να την τρώω όπως είναι!!χαχαχα
Thanx Miou xD
ΑπάντησηΔιαγραφήΜολις σηκωθηκα για μια γρηγορη επαναληψη πριν παω να δωσω και εισαι υπευθυνη για το χαμογελο που μολις εσκασα!
(ΥΓ1: το ξερω οτι γραφεται ετσι, απλα ηθελα να πω οτι θα γινω μηχανικος του κ*λου :P
ΥΓ2 : αυτο ελειπε, με μικρασιατισσα γιαγια να μην ξερω γεμιστα!!!)
Καλημερες καλησπερες καληνυχτες!
Μπράβο για το χαμόγελο!!!:))Έτσι ό,τι και να μας συμβαίνει πάντα με χαμόγελο...!!!Και φυσικά χαμόγελο -λευκό της crest..:))
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχα...για το εσκεμμένο σου λάθος!!Γέλασα και εγώ...:)
Όσο για τη γιαγιά!!!Θα είναι υπέροχος άνθρωπος!!Λένε ότι οι Μικρασιάτισσες/τες είναι έξω καρδιά άνθρωποι!!!:)))τέλεια!!!
Καλησπέρα τώρα, καληνύχτα μετά και καλημέρα αύριο!!!