Το ξερω.. Κατεβασαμε ρολα.. Θα μου πεις, ρε μαστορα ολα τα blog τουτης εδω της σφαιρας το μηνα Αυγουστο πηραν αδεια , εσυ δε θα περνες; Ναι αλλα πηραν κατοπιν συνεννοησης με τα υπολοιπα αδελφά blogια, ωστε (επρεπε να) μεινουμε ανοιχτοι την ωρα που οι αλλοι καναν διακοπες.. Αμ δε..
Την εκαμαμεν κ εμεις την κοπανιτσα μας. Με την προφαση οτι και καλα κανουμε ανταποκριση για το blog (τι σοι street stories ειμαστε αλλωστε), αλλωνισαμε καμποσο κ εμεις φετος. Κ ενω σας χρωσταω και καποια μερη απο Σαντορινη, τωρα με βρισκετε να σας χρωσταω ανταποκρισεις απο την τουρνε στη Β.Ελλαδα (κυριως Θασο).. Εν καιρω αγαπητε αναγνωστη(τρια).. Οπλισου με υπομονη και μαντιλακια για τη συγκινηση, καθως εγω κ ο συνεταιρος μου μπηκαμε σε δυσκολη περιοδο.. (εξεταστικης)
Ωστοσο, οπως θα χετε καταλαβει μια ακομη ιδιοτητα τουτου εδω του blog ειναι να σας χρυσωνει το χαπ.. εεε να σας παιζει μουσικη οποτε δεν εχει τπτ να γραψ.. εεε να σας δινει μαθηματα εκλεκτικης μουσικης παιδειας..
Αυτο θα κανω κ σημερα, με την ευκαιρια που βρηκα ενα κομματι που ακουγα καιρο τωρα στο freedom 88,9 και το ψαχνα ειναι η αληθεια.. απολαυστε το.
Living- Transistor
Natalie Merchant – Sister Tilly
Πριν από 2 ημέρες
Βγαλμένο μέσα από τους χειρότερους εφιαλτες σας, ένα τέρας που παραμονεύει στα σκοτεινά κουτιά των υπολογιστών σας, στα ψηφιακά ρολόγια και τις αριθμομηχανές... ακόμα και στον φούρνο μικροκυμμάτων... ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τον σκηνοθέτη του πόλεμου των κόσμων και του εξορκιστή, σύντομα κοντά σας το Θρίλερ της χρονιάς. ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ...
(Μπορεί να είναι κακό σαν σχόλιο... και μάλλον άδικο προς το τραγούδι που ήταν πολύ καλό... αλλά είναι ιδανικό για grindhouse trailer δεν βρίσκετε;)
Ωραίο το χαπάκι σας...εεε..τραγούδι!!:)))καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι από Β.Ελλάδα και ακόμη δεν έχω πάει Θάσο...Ενώ πήγα μέχρι κάτω στην Κρήτη...τσ τσ τσ...χεράκια αγκαλιές!!!
@ ΦτΟ:
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ξερεις πολυ καλα οτι δεν κανεις κακα σχολια.. πεθανα στα γελια μπόι , έδωσες ιδέα για φθινοπωρινο πρότζεκτ..)
Οι τυποι ξεχασα να πω οτι ειναι ελληνες (κατα πασα πιθανοτητα συναδελφοι :P ) κ ειναι αλλη μια αποδειξη μετα τους GAD, Matisse, Monika και τοσους αλλους της alternative οτι σε αυτο το χωρο γινεται δουλεια..
@Μιου
Συντοπιτισσα, εφοσον δεν εχεις παει ακομα Θασο με βαζεις σε σκεψεις να κανω ενα πιο εκτενη αναφορα απο αυτην που ειχα στο νου.. Οχι επειδη η Θασος δεν αξιζει απο μονη της εκτενη αναφορα, απλα εχω ζησει 6-7 υπεροχα καλοκαιρια εκει και δεν θα ειχα να γραψω κατι ταυτοχρονα καλο κ αναλυτικο.. Ωστοσο , i'll give it a try..
ps: Check your blog email ;)
Ναι περιμένω!!!:)Έχω πολλούς φίλους από εδώ Αθήνα που έκαναν διακοπές στη Θάσο πιο παλιά και μου είπαν και αυτοί τα καλύτερα!!!Απο τα πάνω νησιά μόνο στην Λέσβο πήγα και σε ένα μικρό νησάκι της Χαλκιδικής Αμμολιανή-αν το λέω σωστά!Καλό βράδυ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή