Οταν ενας δρομος τελειωνει, τοτε το μονο σιγουρο ειναι οτι ξεκιναει ενας καινουριος. Μου πηρε λιγο καιρο να το συνειδητοποιησω αυτο, αλλα εν τελει ποτε δεν μπορεις να κοιτας πισω. Ουτε καν για να σχεδιαζεις το μπροστα. Μονο να θυμασαι, αρκει.
The end of the road, λοιπον, και η αρχη ενος καινουριου blog.. Περιμενω τα καλωσορισματα σας , τα σχολια σας ή ο,τιδηποτε αλλο!
Καλως ηρθες ταξιδιωτη σε αυτη τη μικρη γειτονια του Διαδικτυου, ειθε η διαμονη σου να ειναι ευχαριστη καθως κ να'χει να διηγηθει κατι απο τις περιπλανησεις σου σε αλλες μακρινες γειτονιες..
comment :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΆιντεεε.. αρχισαμε κι ακομα δε σ'εκανα συνεταιρο :P Καλως σε βρηκα bro!
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλή αρχή :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧμμμ έχουμε και συνάδλεφο βλέπω στην ομαδα χεχε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή αρχή (ράουντ ουάν... φάιτ)
Ευχαριστουμε παιδια!
ΑπάντησηΔιαγραφήSoryuken my friend..
Kαλώς μας ήρθες στο παρεάκι!!Καλό ξημέρωμα!!Κάθε αρχη και ένα τέλος και κάθε τέλος μια καινούρια αρχή..Καλό ξημέρωμα!
ΑπάντησηΔιαγραφή